KATEGORIE
Zpěz k nákupu
Audio, video, TV
AUTO - MOTO
Drogerie
Dům a zahrada
Foto
Hračky
Káva, kávovary, příprava kávy
Malé domácí spotřebiče
Počítače, notebooky
Sport, krása, zdraví, zábava
Velké spotřebiče
Výprodej ULTRA nízké ceny
Na vašem soukromí nám záleží
Střídavý motor Hobbywing Xerun V10 G3 5,5T 5900KV
1998 Kč
1651 Kč bez DPH
Dostupnost: Skladem-dodání 2-4 dní
Part no.: HW30401107
Kód produktu: 109736123
Výrobce: Hobbywing
Váha: 0,22 kg
Popis produktu
Motory Hobbywing G3 jsou nástupcem známých verzí V10 G2. Nové verze motorů Stock a Modified mají zcela novou konstrukci, která se projevuje nižší hmotností a lepším výkonem. Modely Stock Spec mají oproti motorům V10 G2 Stock Spec vyšší hodnoty točivého momentu o 4 % a KV o 16 %. Díky vysokým otáčkám a točivému momentu se váš model stane tajnou zbraní v závodech třídy Stock.
Linearita provozu
Vestavěný vysoce přesný Hallův snímač v kombinaci s přesností a vyvážením rotoru zaručují neuvěřitelnou linearitu provozu motoru.
Velmi nízká hmotnost
Motor G3 Modified váží pouze 161 g a motor Stock 132 g. V porovnání se sinusovkou V10 G2 se hmotnost snížila o 11 %, resp. 21 %. Díky nižší hmotnosti mohou řidiči snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
Za účelem zvýšení nosnosti byla velikost předního ložiska u modelu Sinlik G3 zvětšena o 26 % ve srovnání s verzí G2. Pro snížení odporu vzduchu bylo zadní ložisko zmenšeno o 6 %. Díky asymetrické konstrukci bude chod motoru mnohem plynulejší a stabilnější.
Vynikající odvod tepla
Speciální konstrukce skříně udržuje jádro statoru vystavené vzduchu, aby se maximalizovalo chlazení. Velké otvory* na přední a zadní čelní desce zaručují vynikající odvod tepla z motoru.
* Upozorňujeme, že motory 5,5T~8,5T se obvykle používají v terénních vozidlech, takže tovární koncové desky mají malé otvory.
Dvě různé koncové desky
Koncové desky s velkými otvory používané u motorů 3,5T~5,0T a 10,5T~21,5T zajišťují vynikající odvod tepla od motoru u silničních vozidel.
Koncové desky s malými otvory používané u motorů 5,5T~8,5T zabraňují vniknutí písku nebo jiných nečistot a zabraňují poškození motory v terénních vozidlech.
Uživatel si může zakoupit libovolné koncové desky a nainstalovat je do motoru podle svých potřeb.
Demontované provedení
Konstrukce jednotky umožňuje její demontáž pro pravidelné čištění a údržbu, čímž se prodlužuje životnost motoru a zachovává jeho účinnost.
Plynule nastavitelné časování
Mechanické časování umožňuje mimořádně přesné a plynulé nastavení hodnot. Protiskluzové linky na zadní straně motoru zaručují stabilitu zvoleného nastavení.
Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce kvalitního jádra statoru, tepelně odolné cívky a rotoru z čisté mědi, ložisek nejvyšší kvality s vysokou pevností a přesností a pájecích polí s vysokou proudovou odolností zaručují vynikající výkon a životnost.
Model
30401107
KV
5900
Napájení LiPo
2S
Počet cívek
5,5 T
Hmotnost
163 g
Průměr
35,9 mm
Délka
51,2 mm
Délka hřídele
13,3 mm
Průměr hřídele
3,17 mm
Maximální výkon
426 W
Špičkový proud
115 A
Časování
20 - 50
Rotor
?5-12,5
Aplikace
Třída 1:10 Modified, 4WD Off-Road Racing
Popis produktu
Ještě lepší výkonMotory Hobbywing G3 jsou nástupcem známých verzí V10 G2. Nové verze motorů Stock a Modified mají zcela novou konstrukci, která se projevuje nižší hmotností a lepším výkonem. Modely Stock Spec mají oproti motorům V10 G2 Stock Spec vyšší hodnoty točivého momentu o 4 % a KV o 16 %. Díky vysokým otáčkám a točivému momentu se váš model stane tajnou zbraní v závodech třídy Stock.
Linearita provozu
Vestavěný vysoce přesný Hallův snímač v kombinaci s přesností a vyvážením rotoru zaručují neuvěřitelnou linearitu provozu motoru.
Velmi nízká hmotnost
Motor G3 Modified váží pouze 161 g a motor Stock 132 g. V porovnání se sinusovkou V10 G2 se hmotnost snížila o 11 %, resp. 21 %. Díky nižší hmotnosti mohou řidiči snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
Za účelem zvýšení nosnosti byla velikost předního ložiska u modelu Sinlik G3 zvětšena o 26 % ve srovnání s verzí G2. Pro snížení odporu vzduchu bylo zadní ložisko zmenšeno o 6 %. Díky asymetrické konstrukci bude chod motoru mnohem plynulejší a stabilnější.
Vynikající odvod tepla
Speciální konstrukce skříně udržuje jádro statoru vystavené vzduchu, aby se maximalizovalo chlazení. Velké otvory* na přední a zadní čelní desce zaručují vynikající odvod tepla z motoru.
* Upozorňujeme, že motory 5,5T~8,5T se obvykle používají v terénních vozidlech, takže tovární koncové desky mají malé otvory.
Dvě různé koncové desky
Koncové desky s velkými otvory používané u motorů 3,5T~5,0T a 10,5T~21,5T zajišťují vynikající odvod tepla od motoru u silničních vozidel.
Koncové desky s malými otvory používané u motorů 5,5T~8,5T zabraňují vniknutí písku nebo jiných nečistot a zabraňují poškození motory v terénních vozidlech.
Uživatel si může zakoupit libovolné koncové desky a nainstalovat je do motoru podle svých potřeb.
Demontované provedení
Konstrukce jednotky umožňuje její demontáž pro pravidelné čištění a údržbu, čímž se prodlužuje životnost motoru a zachovává jeho účinnost.
Plynule nastavitelné časování
Mechanické časování umožňuje mimořádně přesné a plynulé nastavení hodnot. Protiskluzové linky na zadní straně motoru zaručují stabilitu zvoleného nastavení.
Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce kvalitního jádra statoru, tepelně odolné cívky a rotoru z čisté mědi, ložisek nejvyšší kvality s vysokou pevností a přesností a pájecích polí s vysokou proudovou odolností zaručují vynikající výkon a životnost.
Model
30401107
KV
5900
Napájení LiPo
2S
Počet cívek
5,5 T
Hmotnost
163 g
Průměr
35,9 mm
Délka
51,2 mm
Délka hřídele
13,3 mm
Průměr hřídele
3,17 mm
Maximální výkon
426 W
Špičkový proud
115 A
Časování
20 - 50
Rotor
?5-12,5
Aplikace
Třída 1:10 Modified, 4WD Off-Road Racing