KATEGORIE
Zpěz k nákupu
Střídavý motor Hobbywing Xerun V10 G3 5,5T 5900KV
2502 Kč
2068 Kč bez DPH
Dostupnost: Skladem-dodání 2-4 dní
Part no.: HW30401107
Kód produktu: 109736123
Výrobce: Hobbywing
Váha: 0,22 kg
Popis produktu
Motory Hobbywing G3 jsou nástupcem známých verzí V10 G2. Nové verze motorů Stock a Modified mají zcela novou konstrukci, která se projevuje nižší hmotností a lepším výkonem. Modely Stock Spec mají oproti motorům V10 G2 Stock Spec vyšší hodnoty točivého momentu o 4 % a KV o 16 %. Díky vysokým otáčkám a točivému momentu se váš model stane tajnou zbraní v závodech třídy Stock.
Linearita provozu
Vestavěný vysoce přesný Hallův snímač v kombinaci s přesností a vyvážením rotoru zaručují neuvěřitelnou linearitu provozu motoru.
Velmi nízká hmotnost
Motor G3 Modified váží pouze 161 g a motor Stock 132 g. V porovnání se sinusovkou V10 G2 se hmotnost snížila o 11 %, resp. 21 %. Díky nižší hmotnosti mohou řidiči snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
Za účelem zvýšení nosnosti byla velikost předního ložiska u modelu Sinlik G3 zvětšena o 26 % ve srovnání s verzí G2. Pro snížení odporu vzduchu bylo zadní ložisko zmenšeno o 6 %. Díky asymetrické konstrukci bude chod motoru mnohem plynulejší a stabilnější.
Vynikající odvod tepla
Speciální konstrukce skříně udržuje jádro statoru vystavené vzduchu, aby se maximalizovalo chlazení. Velké otvory* na přední a zadní čelní desce zaručují vynikající odvod tepla z motoru.
* Upozorňujeme, že motory 5,5T~8,5T se obvykle používají v terénních vozidlech, takže tovární koncové desky mají malé otvory.
Dvě různé koncové desky
Koncové desky s velkými otvory používané u motorů 3,5T~5,0T a 10,5T~21,5T zajišťují vynikající odvod tepla od motoru u silničních vozidel.
Koncové desky s malými otvory používané u motorů 5,5T~8,5T zabraňují vniknutí písku nebo jiných nečistot a zabraňují poškození motory v terénních vozidlech.
Uživatel si může zakoupit libovolné koncové desky a nainstalovat je do motoru podle svých potřeb.
Demontované provedení
Konstrukce jednotky umožňuje její demontáž pro pravidelné čištění a údržbu, čímž se prodlužuje životnost motoru a zachovává jeho účinnost.
Plynule nastavitelné časování
Mechanické časování umožňuje mimořádně přesné a plynulé nastavení hodnot. Protiskluzové linky na zadní straně motoru zaručují stabilitu zvoleného nastavení.
Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce kvalitního jádra statoru, tepelně odolné cívky a rotoru z čisté mědi, ložisek nejvyšší kvality s vysokou pevností a přesností a pájecích polí s vysokou proudovou odolností zaručují vynikající výkon a životnost.
Model
30401107
KV
5900
Napájení LiPo
2S
Počet cívek
5,5 T
Hmotnost
163 g
Průměr
35,9 mm
Délka
51,2 mm
Délka hřídele
13,3 mm
Průměr hřídele
3,17 mm
Maximální výkon
426 W
Špičkový proud
115 A
Časování
20 - 50
Rotor
?5-12,5
Aplikace
Třída 1:10 Modified, 4WD Off-Road Racing
Popis produktu
Ještě lepší výkonMotory Hobbywing G3 jsou nástupcem známých verzí V10 G2. Nové verze motorů Stock a Modified mají zcela novou konstrukci, která se projevuje nižší hmotností a lepším výkonem. Modely Stock Spec mají oproti motorům V10 G2 Stock Spec vyšší hodnoty točivého momentu o 4 % a KV o 16 %. Díky vysokým otáčkám a točivému momentu se váš model stane tajnou zbraní v závodech třídy Stock.
Linearita provozu
Vestavěný vysoce přesný Hallův snímač v kombinaci s přesností a vyvážením rotoru zaručují neuvěřitelnou linearitu provozu motoru.
Velmi nízká hmotnost
Motor G3 Modified váží pouze 161 g a motor Stock 132 g. V porovnání se sinusovkou V10 G2 se hmotnost snížila o 11 %, resp. 21 %. Díky nižší hmotnosti mohou řidiči snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
Za účelem zvýšení nosnosti byla velikost předního ložiska u modelu Sinlik G3 zvětšena o 26 % ve srovnání s verzí G2. Pro snížení odporu vzduchu bylo zadní ložisko zmenšeno o 6 %. Díky asymetrické konstrukci bude chod motoru mnohem plynulejší a stabilnější.
Vynikající odvod tepla
Speciální konstrukce skříně udržuje jádro statoru vystavené vzduchu, aby se maximalizovalo chlazení. Velké otvory* na přední a zadní čelní desce zaručují vynikající odvod tepla z motoru.
* Upozorňujeme, že motory 5,5T~8,5T se obvykle používají v terénních vozidlech, takže tovární koncové desky mají malé otvory.
Dvě různé koncové desky
Koncové desky s velkými otvory používané u motorů 3,5T~5,0T a 10,5T~21,5T zajišťují vynikající odvod tepla od motoru u silničních vozidel.
Koncové desky s malými otvory používané u motorů 5,5T~8,5T zabraňují vniknutí písku nebo jiných nečistot a zabraňují poškození motory v terénních vozidlech.
Uživatel si může zakoupit libovolné koncové desky a nainstalovat je do motoru podle svých potřeb.
Demontované provedení
Konstrukce jednotky umožňuje její demontáž pro pravidelné čištění a údržbu, čímž se prodlužuje životnost motoru a zachovává jeho účinnost.
Plynule nastavitelné časování
Mechanické časování umožňuje mimořádně přesné a plynulé nastavení hodnot. Protiskluzové linky na zadní straně motoru zaručují stabilitu zvoleného nastavení.
Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce kvalitního jádra statoru, tepelně odolné cívky a rotoru z čisté mědi, ložisek nejvyšší kvality s vysokou pevností a přesností a pájecích polí s vysokou proudovou odolností zaručují vynikající výkon a životnost.
Model
30401107
KV
5900
Napájení LiPo
2S
Počet cívek
5,5 T
Hmotnost
163 g
Průměr
35,9 mm
Délka
51,2 mm
Délka hřídele
13,3 mm
Průměr hřídele
3,17 mm
Maximální výkon
426 W
Špičkový proud
115 A
Časování
20 - 50
Rotor
?5-12,5
Aplikace
Třída 1:10 Modified, 4WD Off-Road Racing