KATEGORIE
Reklamační formulář
Jak postupovat v případě poruchy výrobku a jeho reklamace
- V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete pečlivě zabalené zboží na níže uvedenou adresu.
- Pokud chcete postupovat podle § 1820, odstavec 1, odstoupit od smouvy ve 14-ti dnech, použijte formulář, který je ke stažení v sekci obchodní podmínky.
- Prokázání nákupu od naší společnosti je jednou z podmínek reklamace . Servisní číslo ( S/N ) slouží k jednoznačné identifikaci výrobku. Pokud Váš produkt disponuje servisním číslem, také tedy značeným S/N, prosíme o jeho uvedení do poznámky reklamačního formuláře.
Reklamační oddělení
ANTALON, s.r.o.
Oblouková 102, Liberec Stráž nad Nisou, 463 03
Česká Republika
Oblouková 102, Liberec Stráž nad Nisou, 463 03
Česká Republika
Email: reklamace@antalon.cz
Společně se zbožím prosíme doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list, který najdete na této stránce.