Popis produktu
Popis produktu
Antibakteriální a univerzální vlhčené ubrousky pro čištění všech povrchů znovu uzavíratelné balenísvěží citronová vůně40 + 40 kusůTaké se Vám stalo, že když máte již všechno naklizené, vyčištěné a naleštěné, přijde Vaše ratolest a rozlije Vám na podlahu šťávu, nebo rozpatlá jídlo po kuchyňské lince? Či přiběhne Váš psí miláček a udělá Vám ťápoty na podlaze? V těchto případech je dobré mít při ruce Spontex vlhčené utěrky, které snadno odstraní nečistoty. Jsou vhodné na všechny typy povrchů v kuchyni k odstranění prachu, skvrn od jídla třeba na mikrovlnce i uvnitř, na kuchyňské lince, na podlaze. Použitím antibakteriální vlhčené utěrky snížíte i výskyt nežádoucích bakterií. Využít je můžete nejen v kuchyni, ale i v autě na utření prachu na palubové desce, k otření špíny z bot, kabelek. Příjemná je i vůně utěrek po zeleném čaji a citrónu. Mají praktický uzavíratelný otvor, který uchovává utěrky neustále vlhké.Věřím, že Vám naše rady zjednodušily úklid a tak můžete ušetřený čas věnovat dekoracím a vánoční výzdobě Vašeho domova.Spontex je celosvětově známá značka s dlouhou historií přesahující 70 let. Počátek výroby prvních viskózních houbiček je datován do roku 1932 ve Francii. Od té doby Spontex rozšiřoval svůj sortimentu a postupně začal s prodejem plochých drátěnek, kombinovaných houbiček ( houbička s celulózy + plochá drátěnka) a dalších výrobků. V roce 1997 Spontex (houbičky) a Mapa ( rukavice) spojili své síly na trhu s mechanickými čistícími prostředky a stala se z nich celosvětová skupina se 4000 zaměstnanci, zastoupená ve více než 80 zemích. V roce 2000 Spontex koupil společnost Söke. Dědictví podnikání Söke a síla společnosti Spontexu umožnilo nabízet velmi širokou řadu výrobků a získat postavení v TOPu na trhu v celé Střední Evropě. ex je výrazně dominující značkou na českém trhu úklidových pomůcek. Do jejího sortimentu patří mopy, smetáky, košťata, výrobky pro žehlení, houbičky, utěrky, rukavice a další. Se svým více než 40% podílem na trhu si drží na prvním místě dostatečný odstup od konkurence. I přes rozmach výrobků pod vlastními značkami jednotlivých řetězců, se daří podíl na trhu stále zvyšovat na úkor konkurenční Viledy, která má poloviční podíl na trhu oproti Spontexu. A to tvoří ze Spontexu nejoblíbenější značku českých spotřebitelů.Oblibu Spontexu potvrdil i marketingový výzkum přímo mezi spotřebiteli, kdy byl nejpreferovanější u všech dotazovaných kritérií jako kvalita, inovativnost a modernost značky. Navíc zákazníci ocenili přijatelnou cenu této prémiové značky.